In 2021 ben ik begonnen met de bouw van Brutus. Het is de eerste stoomlocomotief die ik bouw voor spoor 5. Hieronder een foto van de status eind 2025.

In 2021 ben ik begonnen met de bouw van Brutus. Het is de eerste stoomlocomotief die ik bouw voor spoor 5. Hieronder een foto van de status eind 2025.
















































